Wednesday 18 June 2014

Rezeki Di Kala Tidur

Teks : Nur Farha Muhamad Khalit

Assalamualaikum
Alhamdulillah, rasa bersyukur dengan rezeki yang Allah berikan. Memang perniagaan online ni tidak mengira waktu.  Kadangkala menjelang tengah malam pun ada yang masukkan duit. Dulu saya tidak pernah terfikir untuk membuat perniagaan atas talian. Saya hanya jadi pemerhati sahaja. Tetapi sekarang saya menjadi salah seorang yang aktif memuat turunkan barangan serta kelas yang ditawarkan.
Sebenarnya untuk memulakan amat sukar tetapi lama kelamaan ia akan menjadi mudah. Setiap hari adalah cabaran untuk diri saya mencari pelanggan & berurusan dengan mereka. Paling baik adalah saya dapat mengeratkan kembali silaturahim dengan sahabat lama & keluarga jauh.
Setiap perkara ada baik buruknya. Namun saya sentiasa bersangka baik & berfikiran terbuka. Semoga Allah memakbulkan doa saya menjadi WAHM sepenuh masa.
Berfikir positif & senyumlah selalu.

No comments: