Friday 27 June 2014

Perlunya Ilmu

Teks : Nur Farha Muhamad Khalit

Assalamualaikum
Semalam tak berkesempatan untuk kemaskini blog. Rasa ralat sebab setiap hari mesti says tidak lepaskan peluang untuk kemaskini. Sibuk melayan adik yang datang bertandang ke rumah. Esok sudah mula berpuasa.
Ramai yang hendak mula mencari pendapatan sampingan tetapi tidak tahu di mana. Saya sarankan mari sertai kamu di Akademi Bekerja Di Rumah. Mengapa saya sarankan? Sebenarnya di sinilah saya bermula dengan serius.  Belajar dari kosong & kurang ilmu berniaga atas talian.
Sebenarnya ramai di kalangan peserta ABDR ini orang yang hebat. Jika saya baca pengenalan diri mereka amat jauh berpengalaman daripada saya. Ada yang sudah berniaga Shaklee, Tupperware, Zhulian, Elken, tudung, telekung,  butik dan pelbagai lagi. Walaupun hebat mereka tetap ingin menimba ilmu blog sebagai salah satu medium pemasaran mereka. Selain pemasaran blog juga adalah tempat mereka berkongsi ilmu. Malah ada yang menyertai bukan kerana ingin berniaga tetapi mengisi masa lapang untuk menambah ilmu serta ingin menggunakan blog untuk mencurahkan kepakaran mereka.
Berfikir positif & senyumlah selalu.

No comments: