Wednesday 25 June 2014

Felinna Beauty Hygienic Foam

Teks : Nur Farha Muhamad Khalit

Assalamualaikum
Saya adalah pengedar sah Felinna Beauty. Bermula dengan projek raya Felinna saya telah dibekalkan kit pemasaran. Salah satu dalam kit itu adalah Felinna Beauty Hygienic Foam. Sebagai langkah awal saya cuba dahulu.
Saya kebetulan tengah datang haid jadi sesuai memakai. Pertama kali pakai rasa berangin & harum. Picit sedikit sahaja buih sudah banyak. Rasa selesa selepas pakai sebab biasa datang bulan ini macam rasa kurang selesa & bau darah haid. Ini setiap kali ke tandas pasti tidak ketinggalan menggunakannya.


Harga satu botol 50ml RM 35. Kalau hendak mencuba bolehlah PM saya di Facebook saya Nur Farha Muhamad Khalit atau SMS/Whatapps ke nombor 0122438219. Anda juga boleh mengisi borang tempahan di blog ini.

No comments: