Wednesday 25 June 2014

Felinna Body Lotion Plus

Teks : Nur Farha Muhamad Khalit

Assalamualaikum
Saya hendak mencuba menggunakan Felinna Lotion Plus ini. Maklumlah perut sendiri pun buncit jadi sambil promosi saya pun akan cuba pakai & dari hari ke hari saya akan update kesan & apa kandungan dalam losyen ini.
Jadi untuk permulaan saya sudah mengambil ukuran pinggang saya. Ukurannya adalah 34.7 inci. Memang sudah membesar. Dahulu cuma 30 inci. Jadi cabarannya adalah untuk jadi kurang daripada 30 inci.
Jadi mari kita lihat apa perubahan menggunakan losyen ini. Tetimoni pun sudah ramai tetapi paling baik saya guna dahulu. 
Misi mengurangkan ukurlilit pinggang akan saya mulakan. Matlamat saya hendak memakai semula seluar lama saya. 
Kalau ada yang hendak mencuba mengikut cabaran ini mari beli losyen ini & cuba dapatkab pinggang idaman semasa raya nanti.
Harga untuk 1 botol Felinna Beauty Body Lotion Plus 180g adalah RM 85. Boleh isi borang tempahan di blog saya atau boleh SMS atau Whatapps di nombor 0122438219. 


No comments: