Friday 23 January 2015

Projek STG Seberang Laut

Teks : Nur Farha Muhamad Khalit

Assalamualaikum,

Untunglah orang Borneo boleh dapat ilmu terus daripada para mentor hebat. Mereka memang tak lokek berkongsi ilmu dengan protege mereka. Kesanggupan mereka untuk terbang ke sana melihatkan betapa mereka mengambil berat tentang protege mereka. Mlah mereka memberikan tenaga kepada mereka. 
Mesti ada yang bercakap ala datang sekejap sahaja kemudian tinggal. Oohhh, salah persepsi itu. Sebenarnya dengan dunia 'wayarless' ni memang mudah. Malah online sahaja, tanya terus dengan mentor melalui media sosial atau apa sahaja medium seperti whatsapp pun boleh. 
Memang ramai sudah berjaya di Borneo malah mengukuhkan lagi networking mereka. Memang tidak rugi menyertai #projekSTG. Semuanya mudah.
Malah Farha pagi tadi pun sempat juga mendapatkan ilmu daripada Mentor saya CDM Cikgu Apit yang berada di Kota Kinabalu sebelum mereka memulakan #CATsCoachingTour. Jom Farha belanja gambar orang2 di KK. Hebat mereka ni sampakan tak cukup tempat. Malah CDM Cik Mun juga berkesempatan berkongsikan  informasi Premium Beautiful Corset dengan mereka.






No comments: