Thursday 26 June 2014

Felinna Beauty Body Lotion Plus- Hari Pertama

Teks : Nur Farha Muhamad Khalit

Assalamualaikum
Semangat berkobar-kobar hendak cuba Felinna Beauty Body Lotion Plus.  Tadi selepas mandi terus sapu.
Pengalaman dahulu menggunakan losyen untuk pelangsingan ini memang asa perbezaan. Saya pernah mencuba 3 jenama sebelum ini. Rasa terlalu panas, pijar sehingga terasa semacam mengigit kulit. Pakai sekali dua sahaja tidak tahan. Membazir sahaja membeli. Semasa melahirkan Afeeq dulu pun tidak boleh guna disebabkan menyusu badan. Risau nanti Afeeq terasa pijar.
Hari ini saya telah mencuba Felinna Beauty Body Lotion Plus sebanyak 2 kali selepas mandi pagi & petang. Masa picit baunya wangi. Saya sapu & urut melawan jam di sekitar perut, pinggang & punggung.  Rasa panas itu tidak terus tetapi lama kelamaan akan meningkat. Rasa panasnya sederhana.  Losyennya juga terus meresap & tidak meninggalkan kesan berminyak. Jadi saya akan terus menggunakan seminggu & mengukur ukurlilit pinggang saya nanti. Jadi kita tunggu seminggu lagi.

Untuk mereka yang ingin mencuba bolehlah membuat pesanan melalui saya.
Boleh PM di Facebook Nur Farha Muhamad Khalit atau boleh mengisi borang di blog ini dan jiga boleh menghantar sms atau Whatsapps ke nombor 0122438219.

No comments: